En meget heldig pige!

Jeg havde fridag i dag fra begge mine jobs, så dagen bød på over 10 timer i stalden😂 ja hvordan jeg fik tiden til at rende så langt fra mig får i et oplæg om i morgen. Her til aften vil jeg blot vise jer hvad der ventede i postkassen da jeg kom hjem! 

En skøn pakke fra en alletiders sponsor! Nemlig Northern Well.

Jeg fik fornyet mit arsenal af LOOPs og karabinhager, da dem jeg havde alle er i fuld brug og enkelte har måttet lade livet. Jeg bruger dem til ALT! Og så syntes jeg at de er super fede, og er med til at gøre min hverdag med hestene meget lettere. Forskellen på disse karabinhager og andre er at de er afrundede og stof mm. hænger ikke fast i dem, som de gør med de spidse. Desuden er de så store at de kan holde på meget, og endda gå rundt om ret tykke tremmer i stalden.


Jeg er blevet forkælet med hele 6 pink karabinhager (de fås i 12 forskellige farver, men denne er min favorit), en Keyhub til mine nøgler, 4 sæt LOOPs, to i pink og to i sølv samt en fin lykkeamulet😍. 


En rigtigt skøn ekstra fødselsdagsgave. I løbet af den næste tid vil jeg vise jer hvad jeg bruger alle disse lækre sager til i stalden, og hvordan de gør alting meget lettere. 

Hvis i vil se om de skulle findes i lige præcis din farve så klik ind på www.northernwell.eu

I vil blive overrasket over hvor konkurrencedygtige deres priser er!

Skriv et svar

